niedziela, 17 sierpnia 2014

Jesień tuż , tuż , czas na czapki ;) Recenzja

Serdecznie zapraszam na moją pierwszą recenzję CZAPKI poniżej znajdziecie krótki opis + zdjęcia na modelce ;)

Czapka myszka  od Moje robótki wygrana w konkursie u Córeczka mamusi i tatusia , czapka wykonana jest z włóczki akrylowej jest miękka , kolorowa i delikatna w dotyku. Jeżeli chcecie żeby Wasze dzieci miały swoje ulubione zwierzątko na głowie zapraszam Was do Moje robótki , możecie sami zaprojektować kolorystycznie wymarzone zwierzątko dla swoich dzieci ;)


Czapki są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju ;)


Czapeczkę zamówiłam ciut większą żeby na jesień była idealna ;)
Amelia wygląda w niej fantastycznie POLECAM KAŻDEJ MAMIE ;))






Krótko ale na temat :)
Pozdrawiamy ;))))

2 komentarze:

  1. świetnie wygląda:):)Po prostu piękna:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka i czapeczka. Mój synek ma też fajną kolorową,wesołą czapeczkę od Moje Robótki. :-)

    OdpowiedzUsuń